Liniki
  • Skupy samochodów a ich oferty.

    6 lat ago
    Dzisiaj wiele osób z nas chce zmienić swój samochód na nowszy model. Nie zawsze jednak udaje nam się sprzedać swój samochód na korzystnych dla nas warunkach. Często dawane ogłoszenia w prasie czy też na portalach motoryzacyjnych nie zawsze stwarzają możliwość sprzedaży takiego samochodu. Często decydujemy się na korzystanie z oferty skupów samochodów, które oferują nam…
  • Gdzie znajdziemy ogłoszenia samochodowe?

    6 lat ago
    W dzisiejszych czasach bardzo wiele osób szuka odpowiedniego ogłoszenia jeśli musi zakupić odpowiedni samochód, który spełnił by jego oczekiwania i wymagania. Powinniście wiedzieć, że coraz więcej osób szuka takich samochodów bez pośrednio przez internet, gdzie znajdują oni odpowiednie serwisy motoryzacyjne, które dostępne są przez całą dobę, a z których każdy ma możliwość skorzystania, szczególnie że…

Wózki widłowe dłużycowe

Wózki widłowe dłużycowe, to stosowane głównie do transportu wewnętrznego ładunków, które cechują się nietypowymi i niestandardowymi, dużymi rozmiarami. Mogą to być na przykład różnego rodzaju profile, arkusze, blachy, rury, bele, dłużyce drewniane lub inne ponadgabarytowe elementy, a nawet kontenery.
Wózki do dłużyc zwane są często sztaplarkami, gdyż używane są do układania ładunku w sztaple. To optymalne narzędzia do prac w portach oraz różnego rodzaju magazynach. Są wysoko wyspecjalizowane i posiadają innowacyjne rozwiązania techniczne, aby jak najlepiej spełniać swoje zadania.
Wózki widłowe do dłużyc nierzadko są niezbędnym urządzeniem wykorzystywanym w magazynach o większej ilości zróżnicowanego towaru, gdzie liczy się wysoka wydajność oraz bezpieczeństwo pracy. Idealnie nadają się do poruszania w wąskich korytarzach między regałami, są niezwykle zwrotne i posiadają niezawodną manewrowość. Można je stosować także w różnego rodzaju specjalnych warunkach, na przykład w chłodniach lub na obszarach zagrożonych wybuchem.
Wyróżnia się wózki widłowe do dłużyc boczne i prowadzone. W sztaplarkach bocznych ładunki pobierane są widłami umiejscowionymi z boku wózka, a następnie przewożone również bokiem na miejsce składowania. Korytarz roboczy pomiędzy regałami można dostosować do szerokości niewiele większej niż szerokość samego wózka. Pozwala to zaoszczędzić powierzchnię magazynową i maksymalnie ją zagospodarować.
Duża różnorodność wózków widłowych do transportu ładunków dłużycowych, pozwala na najlepszy i najbardziej optymalny wybór odpowiedniego urządzenia do każdego rodzaju prac i warunków magazynowych.

Dane do tekstu pochodzą z witryny firmy Promag

Comments are closed.